19 Mart 2010 Cuma
intel kursiyerleri
Kur çok verimli geçmektedir.Ancak der çıkışı yapıldığı için biraz yorucu olmaktadır.
Ferda ÇELİK İntel Öğretmen Programı Karma Eğitim Modeli
Intel® Ogretmen Programi Çevrimiçi Temel Kursu Blogging Topluluguna hos geldiniz! Egitiminiz suresince bu Topluluk Blogu topluluk katilimcilarimiz icin kursta anlatilan modullerle ilgili yansitmalarini ve fikirlerini birbirleriyle paylasacaklari bir alan sunmaktadir. Her modulun sonunda sizden yansitmalarinizi eklemeniz ve egitimle ilgili ilginizi ceken her hangi bir konuya cevap vermeniz istenecektir. Her modulun ozetini ve ayni zamanda her modulun yansitma etkinliginden once tartisma sorularini gonderecegim. Bu alanda calisirken siniftaki isbirligi ve ogrenme potansiyelini dusunun. Ayrica, eger secerlerse, her uyenin kendi blogunu yazma secenegi vardir. Bireysel bloglara erisim sagdaki acilan menude bulunmaktadir. Bireysel blogunuzu yazarligi deneyeceginiz bir alan olarak kullanin.Tekrar hos geldiniz.......
Kaydol:
Kayıtlar (Atom)