19 Mart 2010 Cuma

KURSUM

Bu kurs iyi ama ben yapamıyorum

nuri baldan

abi nasılsın digo nasıl gidiyor

intel

kursu öğreniyorum

kurs

kurs nasıl gidiyor bu kurs biter mi?

intelkursunahoşgeldiniz

BU KURS FAYDALI OLACAK

kursumuz intel

Arkadaşlar kursumuz güzel gidiyor. Hepinize selemlar

kurs

kursumuz gayet iyi gidiyo. yeni bilgiler edinmek güzel, akılda tutmak zor. acep neden ki...

firar

ben kaçıyorum benimle gelecek olan varsa kazma, kürek, el feneri alıp gelsin.

intel kursundayız

Bu kurs çok faydalı bir kurs .Süresi bir ay .Bu süre çok kısa .en az 6 ay olmalı.

intel kursiyerleri

Kur çok verimli geçmektedir.Ancak der çıkışı yapıldığı için biraz yorucu olmaktadır.
bu gün kursun son günü sürenin çeyreği bitti

İntel

Arkadaslar intele girip oryantasyonu tamamlayın

Ferda ÇELİK İntel Öğretmen Programı Karma Eğitim Modeli

Intel® Ogretmen Programi Çevrimiçi Temel Kursu Blogging Topluluguna hos geldiniz! Egitiminiz suresince bu Topluluk Blogu topluluk katilimcilarimiz icin kursta anlatilan modullerle ilgili yansitmalarini ve fikirlerini birbirleriyle paylasacaklari bir alan sunmaktadir. Her modulun sonunda sizden yansitmalarinizi eklemeniz ve egitimle ilgili ilginizi ceken her hangi bir konuya cevap vermeniz istenecektir. Her modulun ozetini ve ayni zamanda her modulun yansitma etkinliginden once tartisma sorularini gonderecegim. Bu alanda calisirken siniftaki isbirligi ve ogrenme potansiyelini dusunun. Ayrica, eger secerlerse, her uyenin kendi blogunu yazma secenegi vardir. Bireysel bloglara erisim sagdaki acilan menude bulunmaktadir. Bireysel blogunuzu yazarligi deneyeceginiz bir alan olarak kullanin.Tekrar hos geldiniz.......